Swedish Beauty Awards - Ny titelsponsor till nästa års branschfest!

För första gången i Swedish Beauty Awards historia välkomnar vi Glossybox som presentatör för eventet. Glossybox som under många år varit en fantastisk samarbetspartner, tar steget upp till nästa nivå. Efter 10 år kommer också eventet med en ny logotyp och ett nytt format av prisutdelningen den 11 april.  
 
Vi kan idag med stolthet meddela att vi har ytterligare en sponsor klar till nästa års Swedish Beauty Awards. Efter ett sex år långt samarbete är det en stor ära för oss då vi kan berätta att Glossybox går från att vara sponsor 2011 till att bli titelsponsor och presentatör av Swedish Beauty Awards 2018. 

”Det är oerhört stort att Glossybox för första gången i Swedish Beauty Awards historia får äran att vara presentatör för eventet. Vi har arbetat strategiskt mot den här positionen i skönhetsbranschen i sex år och vi är tacksamma till våra fantastiska partners och engagerade prenumeranter som varit med och byggt ett starkt community kring skönhet som vi kunnat bygga på för att verkligen påverka och förändra skönhetsbranschen”, säger Victoria Senkpiel, fd. vd och medgrundare av Glossybox Norden. - Vi ser mycket fram emot den 11 april och skall i sann Glossybox anda göra vårt yttersta för att det skall bli en oförglömlig kväll som hyllar den fantastiska skönhetsbranschen.”

- Vi gläder oss åt den mycket positiva utveckling både Glossbybox och Swedish Beauty Awards har haft under alla de år vi haft förmånen att samarbeta, säger KoHFs VD Olof Holmer.  

– Galan hade in varit där den är i dag utan Glossybox och det känns därför helt rätt att de tar presentatörskapet för 2018, avslutar han. 
 

Ny profil matchas med nytt koncept!

Nästa år är det som tidigare nämnt elfte året som vi arrangerar Swedish Beauty Awards. Vi genomförde ett fantastiskt 10-årsjubileum i april i år och vi har siktet inställt på en ännu bättre branschfest nästa år. 

Vi gör om formatet och skapar mer tid för mingel och nätverk vilket medlemsundersökningen visar att vi alla vill ha. Vi lyfter fram prisutdelnings- och hyllningsmomentet ännu tydligare och vi jobbar på att bli mer digitala.

- Efter tio år var det dags för en förändring och utifrån årets nykomponerade ledord: seriositet, trovärdighet och affärsnytta kände vi att det den nya loggan ligger rätt i tiden och andas det vi vill kommunicera för framtiden med tillställningen. Behovet att nätverka och skapa mötesplatser för folk i branschen är viktigare och viktigare, säger Madelaine Nordstrand projektledare för Swedish Beauty Awards. 

Detta är sista nyhetsbrevet för i år och vi vill passa på att önska alla våra medlemmar en riktigt god jul och ett gott nytt år! 
 
Med vänliga hälsningar
 
 
Madelaine Nordstrand
 
 

Föregående
Föregående

Illegal products and illegal marketing / Olagliga produkter och olaglig försäljning

Nästa
Nästa

Nanoregister hos KemI för kemiska produkter